728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Baba Dedi Dizisinin Bebek Oyuncusu

    Çok yakında TV8'de ekrana gelecek olan Bana Baba Dedi dizisinde Yağmur Tanrısevsin, Oğuzhan Koç, Eser Yenerler, İbrahim Büyükak, Özkan UğurErsin Korkut ve Gözde Mutluer gibi sevilen oyuncular rol alıyor. Dizinin en dikkat çeken oyuncusu ise Su bebek. Sevimliliği ile bütün oyuncuların maskotu haline gelen Su bebek dizinin en önemli karakterlerinden biri.


    Bana Baba Dedi Dizisindeki Su Bebek


    Kardeş olan Oğuzhan ve Eser yeni bir eve taşınır. Daha taşınma telaşını yeni atlatmışken kapılarının önünde bir bebek bulurlar. İlk başlarda bebeği ne yapacaklarını bilmeyen kardeşler alt katta oturan arkadaşları İbrahim'den yardım isterler. Bu üç kafadarın bebekle olan  mücadelesi böylece başlamış olur.

    Bana Baba Dedi Dizisi Konusu ve Oyuncuları

    İşte Bana Baba Dedi dizisinin sevimli bebeği:


    Bana Baba Dedi Dizisindeki Bebek Oyuncu, Bana Baba Dedideki Bebeğin Adı Ne? Bana Baba Dedideki Bebeğin Fotoğrafları - Resimleri, Bana Baba Dedi Dizisindeki Kız Çocuğu, Bana Baba Dedideki Kız Bebek, Oğuzhanın Bebeği, Eserin Bebeği, Kimin Bebeği,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Baba Dedi Dizisinin Bebek Oyuncusu Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top