728x90 AdSpace

  • Latest News

    Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler - 30 Mart 2015

    Ben Bilmem Eşim Bilir'de bu hafta da birbirinden ünlü isimler yarışıyor.

    Pazartesi akşamları ekrana gelen Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler bu hafta da bomba gibi. 30 Mart pazartesi akşamı 20:00'de ekrana gelecek olan Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler'de sevilen sanatçılar yarışacak.

    Ben Bilmem Eşim Bilir İlker Ayrık'ın muhteşem sunumuyla ve ünlülerin muhteşem performansları ile yine herkesi çok eğlendirecek.

    İşte bu hafta yarışacak ünlü çiftler:

    Pelin Öztekin - Kıvanç Baran Aslan
    Pelin Akil - Anıl Altan
    Ece Satıbol - Burak Satıbol
    Yeliz Şar - Tolga Güleç

    Sevilen yarışma Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler bölümüyle 30 Mart Pazartesi akşamı 20:00'de Kanal D'de ekrana gelecek.
    Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler 30 Mart 2015, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler 30.03.2015, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Kanal D, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Ne Zaman? Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Karısı, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Kocası, Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler Pelin Akil, Ben Bilmem Eşim Bilir Ece Satıbol - Burak Satıbol, Ben Bilmem Eşim Bilir Yeliz Şar - Tolga Güleç
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ben Bilmem Eşim Bilir Ünlüler - 30 Mart 2015 Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top