728x90 AdSpace

  • Latest News

    O Hayat Benim Dizisi Setinde Büyük Kavga Çıktı!

    Yeşim Ceren Bozoğlu 2 hafta önce O Hayat Benim dizisinden ayrıldığını söylemiş ancak daha sonra tekrar diziye geri dönmüştü. Sette sürekli kriz çıkardığı gerekçesi ile istenmiyormuş. 

    Fox TV'de yayınlanan ' O Hayat Benim' dizisinde kriz git gide büyüyor. ' O Hayat Benim' dizisi başrol oyuncusu olan Yeşim Ceren Bozoğlu 2 hafta önce diziden ayrıldığını duyurmuştu. Diziden ayrıldıktan sonra magazin haberlerine konu olan attığı twittlerde "Nuran gider, kavga biter. Mesele para değil. Şeytanın şerri, zalimin zulmü, ahlaksızın ahlakı, Hakkımı helal etmiyorum" şeklinde yorum yapmıştı gidişine.


    O Hayat Benim Dizisinde Neler oluyor?
    ' O Hayat Benim' dizisinde Nuran karakterine hayat veren Yeşim Ceren Bozoğlu ' Dizi sayemde ayakta. Rolüm arttırılsın' diyerek isyan etti. Nuran karakteri ile daha çok ön planda olmak istediği iddia edilmişti. Yeşim Ceren Bozoğlu attığı twittlerden sonra diziye geri dönmüştü. Fakat bu isyanın arkasındaki nedenler ortaya çıktı. O Hayat Benim dizisinde rol alan Ahu Sungur ve Zeynep Eronat ile sözlü tartışmaya girdiği kavga büyüyünce de ünlü oyuncu kendine hakim olamadı ve iki oyuncunun da yüzüne yükürdü. Yönetmen koltuğunda olan Hamdi Alkan duruma müdahale etmek istedi. Hamdi Alkan ile de kavga eden oyuncu dizi setini terk etti ve diziyi bırakacağını açıkladı.

    Diğer Oyuncular da Gitmesini İstiyor
    Yeşim Ceren Bozoğlu'nun sette çıkarttığı kavgalar nedeni ile diğer oyuncular isyan ederek '' Ya o gider ya da biz '' diye isyan etti. Ortaya çıkan bu olaylardan sonra yayınlanan bölümde sadece 10 dakika ekranlarda olan Yeşim Ceren Bozoğlu ise bu durumdan pek memnun kalmadı. O Hayat Benim Dizisinin magazin haberlerinde yer alan iddialara göre Haziran ayında final yapması bekleniyor.

    Yeşim Ceren Bozoğlu Kimdir?
    9 Temmuz 1974 Ankara doğumlu olan oyuncu Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi, Oyunculuk bölümü mezunu olup, sanat hayatına ise tiyatro tozu yutarak başladı. Dokuz Eylül Üniversitesinden mezun olduğu yıl tek kişilik oyun olan '' Kadınlar '' adlı oyun ile Cumhuriyet Gazetesi ve Ayşegül Yüksel tarafından yılın kadın oyuncusu seçildi. Tarık Akan, Haluk Bilgiler, Güven Kıraç, Zuhal Olcay gibi usta isimler ile oynadığı dizi ve filmler ile adından söz ettirdi.
    2 Eylül 2007 yılında oyuncu Sinan Çalışkanoğlu ile Dünya evine giren oyuncu 2010 yılında eşinden ayrıldı.
    Yeşim Ceren Bozoğlu '' Dersimiz Oyunculuk'' adında bir kitap yazmıştır. Son olarak 2014 yılında Fox TV'de yayınlanan 'O Hayat Benim' dizisinde Nuran karakteri ile izleyenleri kendine hayran bırakmıştır.
    XXX
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: O Hayat Benim Dizisi Setinde Büyük Kavga Çıktı! Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top