728x90 AdSpace

  • Latest News

    Cildim İçin Güvendiğim O

    Ezgi Mola Oriflame Katoluğu Nisan 2015
    Güzellik hayalinizi gerçekleştiren Oriflame'in parıltılı dünyasından herkese merhaba! Büyük gözlerin daima güzelliğini hep beraber deneyimledikten sonra, pürüzsüz bir cilde nasıl sahip oluruz, "O"nu keşfedelim mi? Ben hayatı tereddüt etmeden yaşamak gerektiğine inanırım. Bu yüzden her yeni günde, cildimin güzelliğinden emin olmak isterim. Artık hem kameralar karşısında hem de günlük hayatımda cildimin pürüzsüz görünmesini sağlayan, güvendiğim bir bakımım var: Optimals.


    Güvendiğim Optimals'ta, ürünler doğal özler ve gelişmiş teknolojiyle formüle ediliyor. Günlük cilt temizliğimi ve yüz bakımımı yaptığım Optimals'larım, içeriğindeki İsveç Yaban Mersini özleriyle beni her seferinde yenilenmiş hissettiriyor. Ayrıca doğal içerikli Optimals'ın vücut bakım serisinin de şimdiden favorim olduğunu söylemeliyim!

    Siz de benim gibi kendi cilt tipinize uygun Optimals bakımınızı bulun ve onunla cildinize, yani güzelliğinize güvenin!

    Oriflame ürünlerini %30 indirimli olarak geliş fiyatına satın almak için Oriflame Katalog sitesinden Oriflame'e ücretsiz üye olun, Oriflame Nisan Kataloğu 2015'te tanıttığım Oriflame Optimals Cilt Bakım Seti'ne çok özel fiyatlarla sahip olun.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Cildim İçin Güvendiğim O Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top