728x90 AdSpace

  • Latest News

    Yeşim Ceren Bozoğlu (Nuran) O Hayat Benim Dizisinden Ayrıldı!

    Fox Tv O Hayat Benim Dizisinde Nuran Ayrılığı Şok Yaşattı.

    Fox Tv ekranlarında her pazar izleyiciyle buluşan ve önemli bir reyting başarısı yakalayan O Hayat Benim dizisinde Nuran karakterine hayat veren Yeşim Ceren Bozoğlu'nun ayrılık kararı izleyenlerde şok etkisi yarattı. Her pazar Fox Tv ekranlarında milyonları ekrana kilitleyen O Hayat Benim dizisi Nuran'ın ayrılığı ile sarsılacak. Diziden ayrılacağını kendi Twitter hesabından duyuran Yeşim Ceren Bozoğlu takipçilerine şu mesajı paylaştı.

    @yesimcbozoglu #OHayatBenim de Nuran gider,kavga biter. Kanımı canımı verdim,sizde gördünüz,izlediniz,ne çok sevdiniz,ne güzel söylediniz.Allah razı olsun...

    Dizide önemli bir karakter olan Nuran'ın ayrılması dizinin gidişatını nasıl etkileyecek hep birlikte izleyip göreceğiz. Yeşim Ceren Bozoğlu diziden neden ayrıldı sorusu üzerine de meselenin kesinlikle para olmadığını, isim vermeden bazı kişilere hakkını helal etmediğini söyledi.

    O Hayat Benim Dizisi oyuncu kadrosunda Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Ceren Moray ve Sinan Albayrak gibi sevilen oyuncular bulunmakta.
    Yeşim Ceren Bozoğlu O Hayat Benimden Ayrıldı Mı, Nuran O Hayat Benimden Ayrıldı Mı, Nuran Diziden Neden Ayrıldı, Nuran O Hayat Benim'den Neden Gitti
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Yeşim Ceren Bozoğlu (Nuran) O Hayat Benim Dizisinden Ayrıldı! Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top