728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Adını Sor Filmi En Çok İzlenen Filmler Arasına Girdi

    Film izlemek, sosyal aktivitelerle vakit geçirmekten hoşlananların büyük bir çoğunluğunun ilk sıradaki tercihlerinden birisi olarak ön plana çıkıyor. Özellikle son yıllarda sinemaya gidenlerin sayısı gözle görülür şekilde arttı. Sinemaya sık gidemeyenler ise istediği filmi internet ortamında izlemeyi tercih ediyor. Bugün bir anket yapılsa interneti film izlemek için kullananların oranının bir hayli yüksek çıkacağını tahmin edebiliyoruz. Kullanıcıların tercihi bu yönde olunca, online film sitelerinin sayısı da her geçen gün artıyor. Tabi bu siteler arasında en güncel filmleri, hd kalitesinde ziyaretçiye sunanlar rakiplerinin bir adım önüne geçiyor. Bu yazımızda böyle sitelerden birini sizlerle tanıtmak istiyoruz. Özellikle 2015 Filmleri ‘ni HD olarak izleyebileceğiniz bu siteye hdfilmyeri.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    Bana Adını Sor
    Bana Adını Sor Filmi Çok İzlendi! 2015 yılında vizyona giren birçok yerli film oldu. Bunlar arasında bazı filmler diğerlerine göre daha çok sinemasever tarafından izlendi. Bana Adını Sor filmi de en çok izlenen yerli filmler arasına girmeyi başardı. Başrollerinde genç ve başarılı oyuncular Özge Borak, Engin Hepileri, Başak Parlak, Bahar Akça ve Levent Sülün gibi isimlerin yer aldığı Bana Adını Sor filmi 13 Mart 2015 tarihinde vizyona giren filmler arasında yer alıyor.

    Bana Adını Sor filminde bir şekilde ailelerini kaybeden iki gencin, yetiştirme yurdunda birlikte büyümeleri ve bundan sonraki yaşamlarında başlarından geçenler konu ediliyor. Hikayede Yasemin karakterini Özge Borak, Hakan karakterini ise Engin Hepileri canlandırıyor.
    Bana Adını Sor filmini izlemek istiyorsanız, makalemizin ilk paragrafında da belirttiğimiz hdfilmyeri.com sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ediyoruz. İyi seyirler!
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Adını Sor Filmi En Çok İzlenen Filmler Arasına Girdi Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top