728x90 AdSpace

  • Latest News

    O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları ve Konusu

    Fox TV'nin uzun zamandır ilgi ile izlenen dizisi O Hayat Benim tüm hızıyla devam ediyor. Büyük heyecan sahne olan dizide sürprizler hiç bitmiyor. Dizinin Başrollerinde Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Ceren Moray, Sinan Albayrak ve Yeşim Ceren Bozoğlu gibi sevilen oyuncular var. Diziye sonrada katılan İclal Aydın ve Erdal Cindoruk deneyimleri ile diziye büyük katkı yaptı.


    O Hayat Benim Dizisi Oyuncu Kadrosu


    Keremcem - Ateş
    Ezgi Asaroğlu - Bahar
    Ceren Moray - Efsun
    Sinan Albayrak - Mehmet Emir
    İclal Aydın - Hasret
    Yeşim Ceren Bozoğlu - Nuran
    Süleyman Atanısev - İlyas
    Ahu Sungur - Hülya
    Didem İnselel - Fulya
    Erdal Cindoruk - Salih


    O Hayat Benim Dizisi Konusu - Hikayesi


    Mehmet Emir'le Hasret gençken birbirleri çok seven iki aşıktır. Ancak Hasret'in babası bu ilişkiye karşıdır. Hasret tüm engellere rağmen Mehmet'e kaçar. Ancak çok geçmeden babası Hasret'i bularak bir odaya kilitler. O günden sonra Mehmet'le Hasret bir daha bir araya gelemez. Aylar sonra Hasret'in hamile olduğu anlaşılır. Doğum sırasında baygınlık geçiren Hasret'e çocuğunun öldüğü söylenir. Hasret'in babası bebeği  büyütmeleri için Nuran'la İlyas'a verir. Aradan 20 yıl geçtikten sonra Hasret'in babası Yusuf Ağa hasta olduğunu öğrenir ve ölmeden önce gerçeği söyleyerek Mehmet'le kızını buluşturmak ister. Nuran'la tartışan Yusuf Ağa kazayla yere düşerek kafasını çarpar ve ölür. Nuran'la İlyas polisten korktukları için Yusuf Ağa'yı bahçeye gömer. Mehmet Emir'e de kendi kızları Esfun'un vererek para koparmayı planlarlar.

     O Hayat Benim Dizisi Nerede Çekiliyor?


    Fox TV'nin sevilen dizisi O Hayat Benim'in  çekimleri İstanbul'un güzel ilçelerinden olan  Çengelköy'de Gelincik Yokuşu mahallesinde yapılıyor.


    Etiketler: O Hayat Benim Dizisi, O Hayat Benim Oyunucu Kadrosu, O Hayat Benim Oyuncuları, O Hayat Benim Dizisi Konusu ve Hikayesi, O Hayat Benim Nerede Çekiliyor?, O Hayat Benim Ne Zaman?, O Hayat Benim Hangi Kanalda?, O Hayat Benim Dizisi Fotoğrafları ve Resimleri, Gerçek Adı, Gerçek İsmi, O Hayat Benim Fox TV , O Hayat Benim Ezgi Asaroğlu, O Hayat Benim Keremcem
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları ve Konusu Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top