728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Baba Dedi Tanıtım Fragmanı İzle

    TV8'in yeni dizisi Bana Baba Dedi çok yakında başlıyor. Yeni dizinin başrollerinde Yağmur Tanrısevsin, Oğuzhan KoçEser Yenerler ve İbrahim Büyükak gibi sevilen oyuncular yer alıyor. Dizide üç arkadaşın kapılarının önüne bırakılan bir bebeğe nasıl sahbip çıktıkları anlatılıyor.

    Bana Baba Dedi Dizisi Konusu ve Oyuncuları

    İşte yayınlanan ilk fragmanı:


    Etiketler: Bana Baba Dedi 1. Bölüm Fragmanı, Bana Baba Dedi Yeni Bölüm Fragmanı, Bana Baba Dedi Son bölüm Fragmanı, Bana Baba Dedi 1. Bölüm Tanıtımı, Bana Baba Dedi TV8, Bana Baba Dedi Yeni Tanıtımı İzle, Bana Baba Dedi Youtube, Bana Baba Dedi Dizisi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Baba Dedi Tanıtım Fragmanı İzle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top