728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bana Baba Dedi Dizisi Konusu ve Oyuncuları

    Yarışma programlarıyla öne çıkan Tv8 Maral'dan sonra Bana Baba Dedi isimli dizisiyle seyirciyle buluşmaya hazırlanıyor. Bana Baba Dedi Dizisi Yağmur Tanrısevsin başrollüğünde ve Oğuzhan Koç'un partnerliği eşiliğinde ekranlarda olacak. Dizide ayrıca Eser Yenerler, İbrahim Büyükak gibi oyuncular yer alıyor.

    Bana Baba Dedi Oyuncuları


    Yağmur Tanrısevsin - Didem
    Oğuzhan Koç - Kaan
    Eser Yenerler - Bora
    İbrahim Büyükak - Cüneyt
    Burçin Abdullah - Canan
    Ersin Korkut - Rafet
    İpek Tenolcay - Müjgan
    Gözde Mutluer - Ayşen
    Zeo Jaweed - Oktay

    Bana Baba Dedi Dizisi Konusu ve Hikayesi


    Tv8'in seyirciyle buluşmaya hazırlanan yeni projesi Bana Baba Dedi, Amerika'da yayınlanan Baby Daddy dizisinden uyarlanmıştır. Eser Yenenler ve Oğuzhan Koç iki kardeşi canlandırdığı dizide
    İbrahim Büyükak ise Oğuzhan'la Eser'in yakın arkadaşını canlandırıyor. Kardeş olan Oğuzhan'la Eser İbrahim'in alt katına taşınır. Hayatta hep başarısız olan kardeşler bir gün kapılarının önünde bir bebek bulurlar. Ne yapacaklarını bilmeyen kardeşler yakın arkadaşları İbrahim'den yardım ister. Bu üç kafadar kapılarına bırakılan bebeğe bakıcılık yapmaya çalışır.  Dizide Büşra Pekin ve Murat Boz'un konuk oyuncu olarak diziye dahil olması bekleniyor.

    http://www.gercekismi.blogspot.com/2015/04/bana-baba-dedi-dizisi-canan-burcin.html http://www.gercekismi.blogspot.com/2015/04/bana-baba-dedi-dizisi-canan-burcin.html

    Bana Baba Dedi Hangi Kanalda Ne Zaman Başlıyor?


    Çekimleri tüm hızıyla devam eden Bana Baba Dedi dizisi olmayan açıklamaya göre 10 Nisan Cuma günü Tv8'de ekrana gelecek.
    Etiketler: Bana Baba Dedi Dizisi, Bana Baba Dedi Oyunucu Kadrosu, Bana Baba Dedi Oyuncuları, Bana Baba Dedi Dizisi Konusu ve Hikayesi, Bana Baba Dedi Nerede Çekiliyor?,Bana Baba Dedi Ne Zaman Başlıyor?, Bana Baba Dedi Hangi Kanalda?, Bana Baba Dedi Dizisi Fotoğrafları ve Resimleri, Gerçek Adı, Gerçek İsmi,Bana Baba Dedi TV8, Bana Baba Dedi Yağmur Tanrısevsin, Bana Baba Dedi Oğuzhan Koç
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bana Baba Dedi Dizisi Konusu ve Oyuncuları Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top