728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Kim Elendi?

    İşte Benim Stilim muhteşem bir haftanın ardından yine bir eleme gecesi ile karşınızda. Bir birinden tarz yarışmacılar bir hafta boyunca jüriden en iyi puanları almak için büyük bir mücadele verdiler. İşte Benim Stilim 8. haftada elenen isim kim olacak bu akşam belli olacak. İşte Benim Stilim'de haftanın en iyi yarışacısı Şilan oldu ve tacı aldı.
    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Kim Elendi?

    Bu hafta eleme gecesinin konsepti Dans olarak belirlendi. İşte Benim Stilim eleme gecesinin konuk sanatçısı Ebru Yaşardı. Konuk sanatçı Ebru Yaşar bir birinden güzel şarkılarıyla ve dansıyla geceye oldukça renk kattı. Ayrıca yarışmanın girişini de İvana Sert muhteşem dans şovuyla yaptı. Gecede ayrıca jüri üyesi Kemal Doğulu yeni çıkardığı albümünden parçalar seslendirecek.

    Mihriban Akgül Kimdir?  >>  

    Gecede en az puanı Çağla aldı. Yarışmaya yeni dahil olan Çağla elenecek adaylardan birisi oldu. Elemeye kalacak 2. isim ise yarışmacılar tarafından seçildi. Bu isim ise Mihriban oldu. Mihriban özel hayatında yaşadığı sorunlar nedeni ile jüriden kendisinin elemenmesini istedi. Gözyaşlarını tutamayan Mihriban yarışmadan ayrılmak istediğini söyledi.
    Gecenin finalinde ise İşte Benim Stilim'den elenen isim Mihriban Akgül oldu.
    MİHRİBAN AKGÜL'DEN VEDA KONUŞMASI İZLE
    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Kim Elendi, İşte Benim Stilimden Elenen isim, İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 29 - 30 Mayıs, İşte Benim Stilim Eleme Gecesi izle
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim 29 Mayıs Kim Elendi? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top