728x90 AdSpace

  • Latest News

    Yaz'ın Öyküsü Tanıtım Fragmanı İzle - Kanal D

    Kanal D'nin yeni dizisi Yaz'ın Öyküsü çok yakında başlıyor.

    Başrollerinde Vildan Atasever, Tansel Öngel, Ece Çeşmioğlu ve Çağdaş Onur Öztürk gibi oyuncuların yer aldığı dizinin Haziran'da ekrana gelmesi bekleniyor. İlk tanıtım fragmanı yayınlanan dizide yetiştirme yurdundan büyüyen Yaz'ın hayat mücadelesi anlatılıyor. Anne ve babası hakkında en küçük bir bilgiye bile sahip olmayan Yaz'ın tek destekçisi yetimhane arkadaşı Ekim'dir.

    Yaz'ın Öyküsü Oyuncuları İçin Tıkla!

    İşte Yazın Öyküsü dizisinin 1. bölüm fragmanı.
    Yaz'ın Öyküsü Tanıtım İzle, Yazın Öyküsü Dizisi Tanıtımı İzle, Yaz'ın Öyküsünün Tanıtım Fragmanı, Yaz'ın Öyküsü Yeni Tanıtım Fragmanı, Yaz'ın Öyküsü Tanıtım Fragmanı İzle, Yaz'ın Öyküsü Dizisi Fragmanı, Yaz'ın Öyküsü Dizisi Teaser, Yaz'ın Öyküsü Teaser İzle, Yaz'ın Öyküsü Tanıtım Youtube, Yaz'ın Öyküsü Fragman Youtube, Yaz'ın Öyküsü Yeni Sezon Fragmanı, Yaz'ın Öyküsü Fragman STAR TV, Yaz'ın Öyküsü Dizisi Kanal D, Yaz'ın Öyküsü Kanal D, Yaz'ın Öyküsü 2015, Yaz'ın Öyküsü Fragman İzle, Yaz'ın Öyküsü Tanıtım Fragmanı Youtube, Yaz'ın Öyküsü Dizi Müziği, Yaz'ın Öyküsü Şarkısı
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Yaz'ın Öyküsü Tanıtım Fragmanı İzle - Kanal D Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top