728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bülbülüm Altın Kafeste Yılanların Öcü Dizi Müziği

    Show TV'nin sevilen dizisi Yılanların Öcü'nün 37. bölümde çalan Bülbülüm Altın Kafeste türküsü büyük beğeni topladı.

     Bülbülüm Altın Kafeste Türkü Sözleri

    Bülbülüm altın kafeste, Öter aheste aheste
    Ötme bülbül yarim hasta. Ötme bülbül yarim hasta

    Ah neyleyim şu gönlüme, hasret kaldım sevdiğime
    Ben sana aldanamam yarim, ben sana dayanamam

    Bülbülleri har ağlatır Aşıkları yar ağlatır
    Ben feleğe neylemişim Beni her bahar ağlatır

    Ben sana aldanamam yarim ben sana dayanamam
    Ben sana aldanamam yarim ben sana dayanamam
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bülbülüm Altın Kafeste Yılanların Öcü Dizi Müziği Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top