728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM 29 MAYIS CUMA KİM ELENDİ - 29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM ELENEN İSİM

    29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ
    www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Geçen hafta sürpriz bir şekilde Didem'in elenmesinin ardından bu hafta yeni bir eleme gecesi daha yaşanacaktır. 29 Mayıs Cuma akşamı yeni bölüm ve eleme gecesi ile ekranlarda oldu. Yarışmacı sayılarının giderek azaldığı ve her hafta bir kişinin elendiği sevilen yarışma İşte Benim Stilimde bir haftanın daha sonuna gelindi ve bir kişi daha bu akşam hayallerine vede edecek. Bu hafta konuk jüri üyesi olarak Ebru Yaşar'ın katıldığı İşte Benim Stilim yeni bir eleme gecesi ile ekranlarda oldu. Bu hafta bir kişinin daha yarışmaya veda edeceği 29 Mayıs Cuma İşte Benim Stilim eleme gecesinde yaşananlar.

    İvana Sert'in muhteşem dansı ile açılışı yapılan İşte Benim Stilim eleme gecesi programı izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Sevilen sanatçı Ebru Yaşar da şarkıları ile eşlik ettiği yarışmada bakalım bu hafta kim elenecek ve hayallerine kim veda edecek.

    29 Mayıs Cuma akşamı eleme gecesi yaşanan, işte benim stilimde bakalım bu akşam kim elenecek. Eleme gecesinde yaşananlar ve kimin ne kadar oy alıp elenmek üzere kimlerin isimleri söylendi gibi merak edilen tüm bilgiler yazımızın devamındadır.

    29 MAYIS CUMA İŞTE BENİM STİLİM
    MİHRİBAN ELENDİ
    www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Sizlerde İşte Benim Sitilim yarışması hakkındaki düşüncelerinizi ve söylemek istediklerinizi yorum bölümünden yazarak paylaşmış olabilirsiniz. Yarışmada ki favoriniz kimdir veya yarışmada sevmediğiniz isim hakkındaki düşüncelerinizi diğer izleyiciler ile paylaşabilirsiniz.

    KEMAL DOĞULU DUYGUSAL ŞARKISI>>>

    İŞTE BENİM SİTİLİM 29 MAYIS ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan ÇAĞLA oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. İşte Benim Sitilim yarışmacıları elenmek üzere MİHRİBAN ismini söylediler.

    YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

    Sima ** ismini söyledi.
    Sinem ** ismini söyledi.
    Çağla ** ismini söyledi.
    Zeynep ** ismini söyledi.
    Ezgi ** ismini söyledi.
    Mihriban ** ismini söyledi.
    Gülşah ** ismini söyledi.
    Şilan ** ismini söyledi.
    bu yazı www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Elemeye kalan Çağla ve Mihriban için son kararı jüri verdi. Oylamada işte jürinin verdiği oylar ile giden isim;

    JÜRİ KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ?

    İvana Sert Mihriban gitsin dedi.
    Nur Yerlitaş Mihriban gitsin dedi. 
    Uğurkan Erez Çağla gitsin dedi.
    Kemal Doğulu Mihriban gitsin dedi.
    Ebru Yaşar Çağla gitsin dedi.

    İşte Benim Sitilim'in TV8 ekranlarındaki 29 Mayıs eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim jürinin oyuyla MİHRİBAN oldu. 

    Sizce Bu Hafta Kim Elensin?

    işte benim sitilim 29 mayıs eleme, tv8 işte benim sitilimden kim elendi, tv8 işte benim sitilim eleneni kim oldu, 29 mayıs cuma işte benim sitilim elenen isim kim, işte benim sitilim tv8 29 mayıs kim elendi, işte benim sitilimden elenen kim oldu, eleme gecesi işte benim sitilim kim elendi, 29.05.2015 işte benim sitilim kim elendi, tv8 işte benim sitilim benim kim elendi 29 mayıs, 29 mayısda tv8 işte benim sitilim benimde kim elendi, tv8 29 mayıs eleneni, iste benim stilim 3. sezon ilk elenen kim
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM 29 MAYIS CUMA KİM ELENDİ - 29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM ELENEN İSİM Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top