728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM 25 MAYIS PAZARTESİ GİYİLEN KIYAFETLER - 25 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ

    İŞTE BENİM STİLİMDE 25 MAYIS KİM NE GİYDİ 
    www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Ekranların en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 25 Mayıs Pazartesi ekranlarda oldu. İşte Benim stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

    25 Mayıs Pazartesi bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 25 Mayıs Pazartesi günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
    Her gün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

    İşte Benim Stilimde her gün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 25 Mayıs Pazartesi günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

    Çağla Çetinöz Kimdir>>>
    Zeynep Karaca Kimdir>>>

    İşte Benim Stilim 25 Mayısta Giyilen Kıyafetler
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri: Zeynep Pazartesi günü olarak yeğeninin doğum gününe gidiyor konsepti uyguladı. Zeynep çiçek desenli askılı mini krem renginin ağırlıklı olduğu bir elbise giydi. Ayakkabı olarak Zeynep turkuaz rengi kalın topuklu ayakkabı ile saçlarına yine turkuaz rengi bir bandaj takarak yürüyüşünü tamamladı. YILDIZ ALAMADI
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban Pazartesi günü podyum yürüyüşünü siyah uzun kol ve yakası kapalı gömlek yaka siyah beyaz çizgili bir bluz ve beyaz mini bir etekle beline bağladığı sarı kuşak ve krem rengi ince topuklu bir ayakkabı ile tamamladı
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima Fuara gidiyor konsepti ile çıktı ve siyah uzun kollu mini belden kemerli bir elbise giyerek siyah ince topuklu tüllü bir ayakkabı ile siyah askılı bir çanta kullandı.
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem siyah deri ceket içerisine beyaz önü baskılı bir tişört ve siyah mini bir etek giyerek çıktı.
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri:

    İşte Benim Stilim 25 Mayıs Pazartesi günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
    bu yazı www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    işte benim sitilim bugün pazartesi kıyafetleri, iste benim stilim 25 mayıs kimler ne giydi, 25 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 25 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 25 Mayıs pazartesi kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 25 Mayıs pazartesi kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 25 mayıs sima kıyafetleri, iste benim stilim 120. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 121. bölüm
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM 25 MAYIS PAZARTESİ GİYİLEN KIYAFETLER - 25 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top