728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM 20 MAYIS ÇARŞAMBA GİYİLEN KIYAFETLER - 20 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ

    İŞTE BENİM STİLİMDE 20 MAYIS KİM NE GİYDİ 
    bu yazı www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Hergün en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 20 Mayıs Çarşamba ekranlarda oldu. İşte Benim stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

    20 Mayıs Çarşamba bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 20 Mayıs Çarşamba günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
    Hergün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

    İşte Benim Stilimde hergün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 20 Mayıs Çarşamba günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

    Çağla Çetinöz Kimdir>>>
    Zeynep Karaca Kimdir>>>

    İşte Benim Stilim 20 Mayısta Giyilen Kıyafetler


    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri: Sima beyaz bluz, mini kot şort ve tişörtün üzerine ise kırmızı beyaz kareli önü açık olarak gömlek giydi, ayakkabısı ise kahverengi yarım bot oldu. 
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi uzun boydan aşağı doğru siyah beyaz çizğili bir elbise ile podyuma çıktı.
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Didem Ezgi Akın Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Zeynep Karaca Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri:
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Çağla Çetinöz  Kıyafetleri:
    ittir
    İşte Benim Stilim 20 Mayıs Çarşamba günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
    bu yazı www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    işte benim sitilim bugün çarşamba kıyafetleri, iste benim stilim 20 mayıs kimler ne giydi, 20 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 20 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 20 Mayıs çarşamba kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 20 Mayıs çarşamba kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 20 mayıs sima kıyafetleri, iste benim stilim 115. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 116. bölüm
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM 20 MAYIS ÇARŞAMBA GİYİLEN KIYAFETLER - 20 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top