728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim 22 Mayıs Eleme Gecesi Kim Elendi?

    TV8'in efsane moda yarışma programı İşte Benim Stilim 22 Mayıs Eleme Gecesi ile bu akşam 22:30 itibariyle başlıyor. Yarışmacılar tüm hafta boyunca bir birinden özel kombinlerle jüriden yıldızları toplamaya çalıştı. Yarışmacılar arasında yaşanan bu kıyasıya mücadele zaman zaman yoğun tartışmalara hatta kavgalara bile neden oldu. İşte Benim Stilim acısıyla tatlısıyla yine bir haftayı daha geride bıraktı ve eleme gecesi geldi çattı.
    İşte Benim Stilim 22 Mayıs

    İşte Benim Stilim 22 Mayıs kim elendi sorusu bu akşam cevabını bulacak. Yarışmacı kızlarımız son performansları ile değerlendirilecek ve son kararlar verilecek. Yarışmadan en düşük puanı alan bir yarışmacı ile vedalaşılacak.

    İşte Benim Stilim yarışmacılar bu hafta "Kostüm Partisi" konsepti ile karşımıza çıkacak. Bir birinden çılgın kostümleri ile yarışmacılar jüriyi etkilemeye çalışacak. Bu gecenin konukları ise Deniz Akkaya ve Murat Başoğlu olacak. Özellikle Deniz Akkaya'nın yorumları oldukça merak ediliyor.
    Gülçin Ergül, Emir ve Reyhan Karaca şarkılarıyla İşte Benim Stilim eleme gecesine renk katacaklar.

    İşte Benim Stilim 22 Mayıs Eleme Gecesi Fragmanı izle

    İşte Benim Stilim 22 Mayıs Elenen İsim Didem Ezgi Akın Oldu.
    İşte Benim Stilim 22 Mayıs Eleme Gecesi, İşte Benim Stilim 22 Mayıs Kim Elendi, İşte Benim Stilim Kim Elendi 22 Mayıs, İşte Benim Stilim 22 Mayıs Tek Parça Full izle, İşte Benim Stilim Canlı izle
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim 22 Mayıs Eleme Gecesi Kim Elendi? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top