728x90 AdSpace

  • Latest News

    Güneşin Kızları Tanıtım Fragmanı İzle - Kanal D

    Kanal D'nin yeni dizisi Güneş'in Kızları'nın ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Dizinin Başrollerinde Emre Kınay, Evrim Alasya, Tolga Sarıtaş, Teoman Kumbaracıbaşı, Burcu Özberk, Hande Erçel ve Miray Akay gibi oyuncular yer alıyor. Emre Kınay zengin bir iş adamı olan Haluk Mertoğlu'nu canlandırıyor. Dizinin ana karakteri olan Güneş'i ise güzel oyuncu Evrim Alasya canlandırıyor.

    İşte Güneşin Kızları Dizisinin İlk Tanıtım Fragmanı
    Güneşin Kızları Fragmanı İzle, Güneşin Kızları Tanıtım Fragmanı İzle, Güneşin Kızları Tanıtımı İzle, Güneşin Kızları 1. Bölüm Tanıtımı İzle, Güneşin Kızları Fragman Kanal D, Güneşin Kızları Youtube Fragman, Güneşin Kızlarının Fragmanını İzle, Güneşin Kızları İzlesene, Güneşin Kızları İlk Bölüm, Güneşin Kızları Seyret, Güneşin Kızları Son Bölüm
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Güneşin Kızları Tanıtım Fragmanı İzle - Kanal D Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top