728x90 AdSpace

  • Latest News

    İlişki Durumu Karışık Tanıtım Fragmanı İzle - Show TV

    Show TV'nin yeni dizisi İlişki Durumu Karışık'ın ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Başrollerinde Seren Şirince, Eda Ece, Berk Oktay ve Pamir Pekin'in yer aldığı dizi çok yakında ekranlarda olacak. Dizide karmaşık ilişki durumları romantik komedi tarzında izleyicilere aktarılacak.

    İlişki Durumu Karışık Şarkı Sözleri

    Ah kalbim darma duman..
    Senden iz yok hayli zaman..
    Duygularım feryat figan..
    Bilmem nasıl yapsam..
    Hangi kapıyı çalsam.
    Bir an sen yanımdasın..
    Saçların da tadımdasın..
    Sonra işte onunlasın..
    Aşk mı bunun adı?
    Beni benden aldı!
    Kim kime yanık...
    Anlat azcık korkmadan.

    İlişki Durumu Karışık Tanıtım Fragmanı

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İlişki Durumu Karışık Tanıtım Fragmanı İzle - Show TV Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top