728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova Diskalifiye Oldu, Sima Şerafetinova Neden Elendi?

    İşte Benim Stilim'de bir ilk yaşandı. 29 Mayıs günü yayınlanan programda Azeri yarışmacı Sima Şerafetinova diskalifiye edilerek yarışmadan elendi. Sima Şerafetinova yarışmada yaptığı uygunsuz hareketlerden dolayı daha önce jüriden ve yapım ekibi tarafından bir çok defa uyarılmıştı. Bu uyarıları dikkate almayan Sima yarışmadan diskalifiye olarak elendi.

    İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova
    İşte Benim Stilim'de Instagrama eklediği çıplak fotoğrafla olay olan ve büyük tartışmalara neden olan Sima'nın olumsuz hareketlerine daha fazla izin vermeyen ekip onu yarışmadan kovma kararı aldı.
    Yarışmanın 29 Mayıstaki bölümünde ekranlara çıkmayan Sima'nın elendiğini sunucu Öykü Serter duyurdu. Bu karar ile şok yaşayan yarışmacılar bakalım bundan sonra kendilerine daha çeki düzen verecekler mi?
    Sima Şerefatinova'nın yarışmadan diskalifiye edildiğini Öykü Serter açıkladı. Buna karşın Sima sosyal medya hesaplarından yarışmadan kovulmadığını tam tersine yarışmayı kendinin bıraktığını iddia etti.
    İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova Diskalifiye Oldu, Sima Şerafetinova Neden Elendi, İşte Benim Stilim Sima Kovuldu mu, İşte Benim Stilim Sima Elendi mi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova Diskalifiye Oldu, Sima Şerafetinova Neden Elendi? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top