728x90 AdSpace

  • Latest News

    İŞTE BENİM STİLİM 29 MAYIS CUMA GİYİLEN KIYAFETLER - 29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ

    İŞTE BENİM STİLİMDE 29 MAYIS KİM NE GİYDİ 
    www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Ekranların en çok izlenen programlar arasında olan ve ilgi ile takip edilen sevilen yarışma İşte Benim Stilim yeni bölüm ile 29 Mayıs Cuma ekranlarda oldu. İşte Benim stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı işte detaylar...

    29 Mayıs Cuma bugün ekrana gelen İşte Benim Stilimde yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle izleyenleri büyüledi. Yıldız savaşları yeni bölüm ile bugün ekranlarda oldu. 29 Mayıs Cuma günü ekrana gelen sevilen yarışmada yarışmacılar yine birbirinden güzel kıyafetlerle podyuma çıktılar.
    Her gün gündüz kuşağında ekranlara gelen sevilen yarışmada yarışmacılar değişik konseptler uygulayarak, o konsepte uygun kıyafetler giymeye çalışıyorlar ve jüriden yıldız almaya çalışıyorlar.

    İşte Benim Stilimde her gün giyilen kıyafetler izleyiciler tarafından oldukça merak edilmektedir. Bugün 29 Mayıs Cuma günü yeni bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilimde bugün kim ne giydi ve kimler yıldız aldı gibi merak edilen bilgileri yazımızın devamında bulabilirsiniz.

    Çağla Çetinöz Kimdir>>>
    Zeynep Karaca Kimdir>>>

    İşte Benim Stilim 29 Mayısta Giyilen Kıyafetler

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Zeynep Karaca KıyafetleriZeynep bugün açık havada arkadaşının nişanına gidiyor konseptiyle çıktı.Zeyneb'in kıyafeti ise straplez mavi bustiyer ve yüksek bel dar balık etek giyerek ve açık  topuklu ayakkabı ile küçük el çantası ile podyumda yürüdü. ZEYNEP YILDIZ ALDI

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Şilan Makal Kıyafetleri: Şilan kendi sözüne gidiyor konseptiyle çıktı.Şilan siyah sıfır kol kolları golden renginden olan pileli bir mini elbise, açık bilekten bağlamalı topuklu ayakkabı ve siyah cüzdan çanta ile podyumda yürüdü.ŞİLAN YILDIZ ALAMADI

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Ezgi Ünal Kıyafetleri: Ezgi sıfır kol v yaka beyaz mini bir elbise belinde siyah kemeri olan, püsküllü pembe sarı renkte açık ayakkabı ve siyah küçük el çanta kullanarak podyumda yürüyüşünü gerçekleştirdi.EZGİ YILDIZ ALAMADI

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Çağla Çetinöz Kıyafetleri:Çağla bugün bordo dantelli uzun kollu v yaka mini bir elbise ile podyuma çıktı. 

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Gülşah Yılmaz Kıyafetleri: Gülşah bugün erkek arkadaşının iş kokteyline gidiyor konseptiyle çıktı.Gülşah bugün buz mavisi trençkot tarzında bir elbise gibi bir kıyafet içerisine de beyaz büstiyer giydi, vizon rengi dizlerine kadar uzun çizme ve beyaz püsküllü çanta takarak podyumda yürüdü. GÜLŞAH YILDIZ ALDI

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Sinem Umaş Kıyafetleri: Sinem bugün müzik ödülünde davetli olarak gidiyor konsepti ile çıktı.Sinem bugün kırmızı uzun kollu derin dekolteli ve bacak yırtmaçlı uzun bir elbise giyerek, siyah stiletto ve siyah cüzdan çanta ile tamamlayarak podyumda yürüdü.

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Mihriban Akgül Kıyafetleri: Mihriban siyah sıfır kol üstlü eteği fıstık yeşili balon elbise, siyah askılı çanta ve siyah delikli bilekten açık ayakkabı ile podyuma çıktı.

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Sima Şerafetinova Kıyafetleri:

    KEMAL DOĞULU DUYGUSAL ALBÜM ŞARKILARI>>>

    İşte Benim Stilim 29 Mayıs Cuma günü ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri kıyafetler yukarıdaki gibidir. Yarışmacıların giydikleri hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.
    bu yazı www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    işte benim sitilim bugün cuma kıyafetleri, iste benim stilim 29 mayıs kimler ne giydi, 29 mayısta işte benim stilimdeki kiyafetler, iste benim sitilim 29 mayıs kiyafetleri, işte benim stilim 29 Mayıs cuma kimler yıldız aldı, iste benim stilimde 29 mayıs cuma kim yildiz aldi, bugün yildiz alanlar kimler, 29 mayıs sima kıyafetleri, iste benim stilim 129. bölüm kiyafetler, işte benim stilim 130. bölüm
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İŞTE BENİM STİLİM 29 MAYIS CUMA GİYİLEN KIYAFETLER - 29 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top