728x90 AdSpace

  • Latest News

    Ne Münasebet Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle - Show TV

    Show TV'nin yeni dizisi Ne Münasebet'in ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Dizinin başrollerinde yakışıklı oyuncu Sarp Leventoğlu ve güzel oyunu Pelin Akil yer alıyor. Sarp Levetoğlu ailesinin zoru ile avukat olan Demir'i Pelin Akil ise idealist bir avukat olan Nil'i canlandırıyor. Mesleklerine bakışları çok farkı olan bu iki genç avukatın yolları bir avukatlık bürosunda kesişir. İşte her şey bundan sonra başlar.

    İşte Show TV'nin yeni dizisi Ne Münasebet'in ilk tanıtım fragmanı.


    Ne Münasebet Tanıtım İzle, Ne Münasebet Dizisi Tanıtımı İzle, Ne Münasebetin Tanıtım Fragmanı, Ne Münasebet Yeni Tanıtım Fragmanı, Ne Münasebet Tanıtım Fragmanı İzle, Ne Münasebet Dizisi Fragmanı, Ne Münasebet Dizisi Teaser, Ne Münasebet Teaser İzle, Ne Münasebet Tanıtım Youtube, Ne Münasebet Fragman Youtube, Ne Münasebet Yeni Sezon Fragmanı, Ne Münasebet Fragman Show TV, Ne Münasebet Dizisi Show TV, Yeni Dizi Ne Münasebet Show TV, Ne Münasebet 2015, Ne Münasebet Fragman İzle, Ne Münasebet Tanıtım Fragmanı Youtube, Ne Münasebet Dizi Müziği, Ne Münasebet Şarkısı
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ne Münasebet Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle - Show TV Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top