728x90 AdSpace

  • Latest News

    2015 BABALAR GÜNÜ NE ZAMAN - BABALAR GÜNÜ TARİHİ NE ZAMAN 2015

    2015 BABALAR GÜNÜ NE ZAMAN
    www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Hepimiz anneler gününü biliriz heyecanla bekler günler, haftalar öncesinden hazırlık yapar ve sürprizler hazırlamaya başlarız. Fakat babalar gününü çoğumuz hangi gün olduğunu bilmeyiz, hatta zaman zaman geçtiğinden bile haberimiz olmaz.

    Annelerimizin kadar Babalarımızın da önemli olduğu bu dünyada babalar gününe fazla önem verilmemektedir. Anneler günü her yıl Mayıs ayının ikinci pazar günü kutlanır bunu hepimiz biliriz. Peki babalar günü ne zamandır 2015 babalar günü hangi güne hangi tarihe denk gelir bilmemekteyiz. 

    Şu sıralar çoğumuzun araştırdığı ve merak ettiği konulardan biri olan Babalar günü ne zaman, babalar günü haziranın kaçında gibi sorulan bir çok sorunun cevaplarını sizler için derledik. İşte 2015 yılı babalar günü hakkındaki bilgiler.

    2015 Babalar Günü Ne Zaman?
    www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    Babalar günü tüm dünyada Haziran ayının 3. pazar günü kutlanmaktadır. Yani bu sene 2015 yılı için babalar günü 21 Haziran'a denk gelmektedir. 2015 Babalar günü 21 Haziran 2015 Pazar günü kutlanacaktır.

    İşte Sizlere En Güzel Babalar Günü Sözleri 
    - Sen olmadan ben asla varolamam baba. Seni seviyorum. Babalar günün kutlu olsun canım babam. Aslan babam, babalar günün kutlu olsun… 
    - Hayatın anlamı ve tüm güzelliklerini öğreten adam, benim sevgili babam. Babalar günün kutlu olsun… 
    - Kalbi sevgi dolu, sevecen, cömert, kibar, kucağı sıcak, anlayışlı, şefkatli. Bu vasıfların tümünü taşıyan tek erkek… Ben ona baba diye sesleniyorum. Benim için dünyadaki en özel erkek! Babalar günün kutlu olsun canım babacım… 
    - Koklanacak gül, açılacak gonca, yaşanacak hayat ve alınacak nefes olan sevgili babam. İkliminden tasasızlık, sevginden cesaret ve gözlerinden esaret aldığım günleri hep yaşamak isterim. 
    - Kollarından daha huzurlu, daha güvenli, yüreğinden daha sıcak ülke yokmuş babacım. Babalar günün kutlu olsun. 
    - Bizim bugünlere gelmemizi sağlayan ve hakkını hiçbir zaman ödeyemeyeceğimiz babamızın babalar günü kutlu olsun… 
    - Sen dünyanın en iyi babasısın. Seni çok seviyorum canım babam. Babalar günün kutlu olsun babacım. www.gercekismi.blogspot.com'a aittir
    - Bana uçabileceğim kanatlar verdiğin için teşekkürler, sevgin ve anlayışınla hep yanımdaydın, daima sığınağımdın. Benim için ne kadar paha biçilmez bir değerde olduğunu asla unutmuyorum. Babalar günün kutlu olsun. 
    - Sen güçlü bir çınar gibisin… Arkamı ne zaman sana yaslasam sanırım ki dünyayı bile fethedebilirim… Çünkü bana hep güç veriyorsun… Babalar günün kutlu olsun…
    - Bana güç verdin, destek verdin, her zaman ama her zaman yanımdaydın, hayat boyu bütün bunlar için sana teşekkür edebilmem imkansız. Fakat yine de deneyeceğim. Teşekkür ederim baba. Seni çok seviyorum. 
    - Üzerine sabır tohumu ekip sevgiyle suladığın gülünün bilmeni istediği bir şey var. Seni çok ama çok seviyorum. Babalar günün kutlu olsun.

    babalar günü ne zaman, babalar günü haziranın kaçında, 2015 babalar günü hangi gün, 215 babalar günü ne zaman, 2015 yılı babalar günü hangi ayda ayın kaçında, 2015 yılı babalar günü haziranın kaçına geliyor, babalar günü hangi gün, babalar günü mesajları, en güzel babalar günü sözleri ve mesajları, babalar günü ile ilgili sözler mesajlar,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: 2015 BABALAR GÜNÜ NE ZAMAN - BABALAR GÜNÜ TARİHİ NE ZAMAN 2015 Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top