728x90 AdSpace

  • Latest News

    Son Arzum - Paramparça Dizi Müziği Dinle

    Paramparça dizisinin geçtiğimiz haftaki bölümüne Defne Samyeli'nin seslendirdiği Son Arzum şarkısı damga vurdu. Bir dönemin en ünlü sunucularından biri olan Samyeli haber sunuculuğunu bırakarak oyunculuğa başlamıştı. Güzel sunucu Babam Sınıfta Kaldı dizisindeki başarılı oyunculuğu ile göz doldurmuştu. Müzikle de ilgilenen Samyeli seslendirdiği Son Arzum şarkısı ile büyük beğeni topladı.

    İşte Defne Samyeli'nin seslendirdiği Son Arzum isimli şarkı:
      Son Arzum Şarkı Sözleri

    Gelse bile son günüm koluna alsa ölüm
    Gözlerimin önünde seninle geçen günüm
    Senden sonra kalbimi sevgilere kapattım
    Ben seninle o günü bin yıl gibi yaşadım

    Son arzun nedir diye gelipte bana sorsalar
    Gözlerime bakıpta herşeyi anlasalar

    Açık gitmez gözlerim ölsem bile sevgilim
    Kulaklarımda çınlıyor beni anlatan sözlerin
    Aşkıma hiç dokunma bırak öylece kalsın
    Gerçek sevgi neymiş bilmeyenler anlasın

    Son arzun nedir diye gelipte bana sorsalar
    Gözlerime bakıpta herşeyi anlasalar.
    Paramparça Dizi Müziği Dinle, Paramparça Dizi Müzikleri, Defne Samyeli Son Arzum Şarkısı Dinle, Defne Samyeli Paramparça Dizisi, Defne Samyeli Şarkıları Dinle,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Son Arzum - Paramparça Dizi Müziği Dinle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top