728x90 AdSpace

  • Latest News

    Kiralık Aşk Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle - Star TV

    Star TV'nin yeni dizisi Kiralık Aşk'ın ilk tanıtım fragmanı yayınlandı. Merakla beklenen yeni dizinin başrollerinden Barış Arduç ve Elçin Sangu yer alıyor. Güzel oyuncu Elçin Sangu Kiralık Aşk dizisinde Defne karakterini canlandırıyor. Garsonluk yapan Defne kendisine yapılan aşk oyununu kabul ederek karmaşık bir işin içine girer. Zengin bir iş adamını kendisine aşık etmeye çalışan Defne'ye bu oyunda yardımcı olacak kişi ise Defne'nin gerçekten aşık olduğu adamdır.

    İşte Kiralık Aşk dizisinin ilk tanıtım fragmanı


    Kiralık Aşk Tanıtım İzle, Kiralık Aşk Dizisi Tanıtımı İzle, Kiralık Aşk Tanıtım Fragmanı, Kiralık Aşk Yeni Tanıtım Fragmanı, Adı Mutluluğun Tanıtım Fragmanı İzle, Kiralık Aşk Dizisi Fragmanı, Kiralık Aşk Dizisi Teaser, Kiralık Aşk Teaser İzle, Kiralık Aşk Tanıtım Youtube, Kiralık Aşk Fragman Youtube, Kiralık Aşk Yeni Sezon Fragmanı, Kiralık Aşk Fragman STAR TV, Kiralık Aşk Dizisi STAR TV, Kiralık Aşk STAR TV, Kiralık Aşk 2015, Kiralık Aşk Fragman İzle, Kiralık Aşk Tanıtım Fragmanı Youtube, Kiralık Aşk Dizi Müziği, Kiralık Aşk Şarkısı
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Kiralık Aşk Dizisi Tanıtım Fragmanı İzle - Star TV Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top