728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bugün Yıldız Benim Yarışması Formatı ve Başvuru Formu

    Show Tv çok farklı bir formatla yeni bir yarışma programına imza atıyor. Sesine ve giyim kuşamına güvenen bayanlar bu yarışma tam size göre olacak. Ev işleri yaparken şarkı söyleyip harcandığınızı düşünüyorsanız ve benim onlardan neyim eksik diyorsanız Bugün Yıldız Benim size kendinizi ispatlama fırsatını sunuyor. Giyim tarzınızı altın günlerinde değil Bugün Yıldız Benim sahnesinde milyonların önünde sergileyin.
    Bugün Yıldız Benim

    Sesine ve giyim kuşamına güvenen genç kızlar ve ev hamımlarının yarışacağı Bugün Yıldız Benim'de yarışmacılara koçluk edecek olan ünlü isimler olacak. Yarışmacılar koçlarının verdiği eğitimle jüri karşısında kıyasıya bir mücadeleye girecek. Onlar artık sadece evlerinin yıldızı değil tüm Türkiye'nin yıldızı olacaklar.


    Bugün Yıldız Benim Formatı Nasıl Olacak?

    Bugün Yıldız Benim formatı şöyle; Sesine ve giyim kuşamına güvenen genç kızlar ve ev hanımları ünlü ses sanatçılarının koçluğunda yarışacaklar. Jüri üyelerinin karşısına çıkacak olan yarışmacılar sesleriyle ve giydiği kıyafetlerle jüriden yüksek puanlar almaya çalışacaklar.

    Bugün Yıldız Benim Başvuru Formu, Nasıl Başvurulur?

    Bugün Yıldız Benim'e başvurmak için Buraya Tıklayın ve açılan sayfada sizlerden istenen bilgileri doğru ve eksiksiz olarak doldurun. Başvurular incelendikten sonra yarışmacı seçilirseniz size dönüş yapılacaktır.

    Bugün Yıldız Benim Tanıtım Fragmanı İzle


    Bugün Yıldız Benim Başvuru Formu, Bugün Yıldız Benim Yarışması, Bugün Yıldız Benim Formatı, Bugün Yıldız Benim Show Tv izle, Bugün Yıldız Benim Canlı izle, Bugün Yıldız Benim Tanıtım Fragmanı, Bugün Yıldız Benim Yarışmacıları Jüri Üyeleri, Bugün Yıldız Benim Ne Zaman Başlayacak
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bugün Yıldız Benim Yarışması Formatı ve Başvuru Formu Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top