728x90 AdSpace

  • Latest News

    Aşk Yeniden Dizi Müziği

    Aşk Yeniden, sevdiği adamın peşinden Amerika'ya sürüklenen fakat kucağında bebeğiyle ve hayal kırıklıklarıyla tekrar Türkiye'ye dönen Zeynep'in yolu yine Amerika da yaşadığı hayal kırıklıklarının ardından ailesinin yanına dönen Fatih ile kesişir. Bu iki kişinin yollarının kesişmesi bir aşk hikayesinin de başlagıcı olacaktır. Aşk Yeniden Dizi Müziği sitemizden dinleyin.

    Aşk Yeniden Dizi Müziği Şarkı Sözü

    Karışmayın bana benim hayatım...
    Benim kararım sonucuna razıyım.
    Ben yaşarım günümü dünden ziyade...
    Kalbim virane aşk fevkalade.
    Aşk yeniden, aşk yeniden...

    Etiketler: ENC Jingle TV Aşk Yeniden Dizi Müziği, Aşk Yeniden Dizi Müzikleri, Aşk Yeniden Dizisi Şarkıları, Aşk Yeniden Dizisinde Çalan Şarkı, Aşk Yeniden Dizi Müziği Sözleri, Aşk Yeniden Fox Tv Dizi, Aşk Yeniden Dizi Müziği Dinle Youtube Mp3 İndir
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Aşk Yeniden Dizi Müziği Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top