728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat 2015 TV8

    TV8 ekranlarında izleyici ile buluşan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yaşananları ve elenen ismi bu yazımızda bulacaksınız. İşte Benim Stilim de 1 haftalık yayının ardından eleme gecesi yapılacak. Cumartesi akşamlarının en çok merak edilen şeyi haline gelen İşte Benim Stilim Kim Elendi sorusuna bu gece TV8 ekranlarında cevap bulacağız.
    Eleme gecesine konuk olarak Hadise şarkılarıyla renk katacak. Yarışmacılar stillerini ortaya koyarak yarışacak ve gecenin sonunda jüri üyeleri elenen yarışmacıyı belirleyecek.

    İşte Benim Stilim de bu gecenin konsepti Maskeli Balo olacak. 9 Yarışmacı yaptıkları tarzlar ile yarışacak ve elenmemek için mücadele verecek. Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez'in jüri üyeliği ve Öykü Serter'in sunumuyla İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 21 Şubat Cumartesi akşamı saat 22.00'de TV8 ekranlarında olacak.

    21 Şubat  İşte Benim Stilim'den elenen isim Gülay Hançer oldu.

    Etiketler: İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat 2015,  İşte Benim Stilim Kim Elendi 21.02.2015, İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat Tv8, İşte Benim Stilimden Son Hafta Kim Elendi, Bu Benim Stilim Elenen İsim Kim Oldu, TV8 Bu Tarz Benim Yarışmasından Elenen Yarışmacı Kim
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat 2015 TV8 Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top