728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Emre Kimdir?

    Bu Tarz Benim format değişikliğiyle artık erkek yarışmacılara da yervermeye başladı. Show Tv'nin sevilen moda programı Bu Tarz Benim'de bundan böyle yarışmacılar çiftler halinde ve bir konuyu canlandırarak yarışıyorlar. Bu Tarz Benim'e erkek yarışmacıların da katılımıyla program daha da renkli bir hale geldi. Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları arasında bir isim var ki farklılığı ile hemen göz önüne çıkıyor. Bu Tarz Benim Emre diğer yarışmacılar gibi yakışıklılığı ile değil farklı tarzıyla diğer yarışmacıların arasından sıyrılıp öne çıkmayı başardı.

    Bu Tarz Benim Emre kaprisleriyle yarışmaya damga vurmayı başardı. Bu sezonun iddialı yarışmacılarından birisi olacak gibi görünen Emre değişik bir stili ve tarza sahip. Bu Tarz Benim'de Emre ile Ecem'in birlikte maç izleme konsepti seyircileri kahkahaya boğan bir canlandırma oldu.


     Bu Tarz Benim Emre ve Ecem Beraber Beşiktaş Maçını İzlerse Videosu 

    Etiketler: Bu Tarz Benim Emre Kimdir, Bu Tarz Benim Emre Biyografisi, Bu Tarz Benim Emre Kaç Yaşında Boyu Kilosu, Bu Tarz Benim Emre Burcu Ne, Bu Tarz Benim Emre Nereli Evli Mi, Bu Tarz Benim Emre Ne İş Yapıyor, Bu Tarz Benim Emre Facebook Twitter İnstagram Hesabı, Bu Tarz Benim Emre Fotoğrafları Resimleri
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Emre Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top