728x90 AdSpace

  • Latest News

    Beyaz Yalan Dizisi Tanıtım Fragman İzle

    Başrollerinde Kutsi ve Deniz Baysal'ın yer aldığı Show TV'nin yeni dizisi Beyaz Yalan yakında başlıyor.  Alara ve Melek birbirine ikiz kadar benzeyen iki genç kızdır. Biri zengin biri orta halli olan bu kızlar anlaşarak yer değiştirmeye karar verir. Alara ve Melek bu karlarını hayata geçirdikten sonra hiç de hesapta olmayan gelişmeler yaşanır. Aşk, heyecan ve sürpriz dolu bu hikaye izleyicileri ekran kilitleyeceğe benziyor.

    Beyaz Yalan  Dizisi Konusu ve Oyuncu Kadrosu  


    Beyaz Yalan  Tanıtım Fragmanı (Teaser)

    Etiketler: Beyaz Yalan Tanıtım İzle, Beyaz Yalan Dizisi Tanıtımı İzle, Beyaz Yalan Tanıtım Fragmanı, Beyaz Yalan Yeni Tanıtım Fragmanı, Beyaz Yalan Tanıtım Fragmanı İzle, Beyaz Yalan Dizisi Fragmanı, Beyaz Yalan Dizisi Teaser, Beyaz Yalan Teaser İzle, Beyaz Yalan Tanıtım Youtube, Beyaz Yalan Fragman Youtube, Beyaz Yalan Yeni Sezon Fragmanı, Beyaz Yalan Fragman Show TV, Beyaz Yalan Dizisi Show TV, Beyaz Yalan Show TV, Beyaz Yalan Kutsi, Beyaz Yalan Deniz Baysal, Beyaz Yalan 2015, Beyaz Yalan Fragman İzle, Beyaz Yalan Tanıtım Fragmanı Youtube,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Beyaz Yalan Dizisi Tanıtım Fragman İzle Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top