728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Bitti Mi? Neden Bitti?

    Show TV'nin büyük umutlar bağladığı moda programı Bu Tarz Benim hayal kırıklığı yarattı. Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Chloe Ortaç gibi ünlü isimlerden oluşan jürisine rağmen beklenen ilgiyi görmedi.

    Bu yıl iki kanaldan birden yayınlanan  Bu Tarz Benim yarışması TV8 ve Show TV arasında büyük tartışmalara sahne olmuştu. Mahkemeye kadar taşınan tartışmalar sonucu TV8 yarışmanın ismini değiştirmek zorunda kalmıştı. Bu Tarz Benim olan yarışmanın ismini İşte Benim Stilim yapmıştı. İsim savaşını Show TV kazanmıştı ama reyting savaşlarına yenik düştü. Show TV ilgiyi arttırmak için yarışmaya erkekleri de dahil etti ama bu formülde işe yaramadı ve program istenen reyting seviyesine ulaşamadı. Show TV büyük umut bağladığı Bu Tarz Benim programını önümüzdeki hafta yayından kaldırıyor.

     Bu Tarz Benim Neden Bitti? Bu Tarz Benim Bitti Mi? Bu Tarz Benim Neden Kaldırıldı? Bu Tarz Benim Ne Zaman? Bu Tarz Benim Yayından Kalktı Mı? Bu Tarz Benim Bittimi? Bu Tarz Benim Yayından Kalktı Mı? Bu Tarz Benim Hangi Kanalda?
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Bitti Mi? Neden Bitti? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top