728x90 AdSpace

  • Latest News

    Sinem Kobal da Instagram kurbanı oldu!

    Genç oyucun Sinem Kobal instagram'dan paylaştığı bir fotoğraf sonrası bazı takipçiler tarafından tiye alındı. Hermann Hesse, Sartre, George Orwell ve Pessoa gibi ünlü yazarlarını kitaplarından oluşan bir seriyi "kütüphanemin en değerlileri" notuyla paylaştı. Ancak bazı kitapların jelatinlerinin açılmamış olması dikkatli takipçilerin gözünden kaçmadı. Bazı kullanıcıların bu durumla dalga geçmesi üzerine fotoğrafı kaldıran Sinem Kobal açıklama ile birlikte yeniden yayınladı.

    İşte takipçilerin yaptığı yorumlar ve Sinem Kobal'ın açıklaması:

    "Tamam kitap okuyorsun, tamam entelektüelsin."

    "hicbirinin kapagi bile acilmamis daha ?? @sinemkobal"

    "@sinemkobal keşke Herman hesse george orwell okumuş olsan ama...."

    "@sinemkobal sanırım okuduktan sonra hepsini tekrar ciltlettin zira diğer türlüsünü düşününce komik oluyor :)"



    "Kitap okumayı seven herkes, yeni kitap almanın, kütüphaneye yeni arkadaşlar katmanın tatlı heyecanını bilir J Ben de Can Yayınları’ndan özenle seçilip gönderilen kitaplarım bana ulaştığında böyle tatlı bir heyecan duydum ve hemen fotoğraflarını çekip paylaştım. Bazı mecralarda bunun yanlış yorumlandığını görüyorum. Kitap okumayı sevenler o fotoğraflardaki “yeni kitap heyecanı” filtresini görmüştür. Herkese iyi okumalar 😉"

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Sinem Kobal da Instagram kurbanı oldu! Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top