728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Savaş Kıran Kimdir?

    Show Tv ekranlarında yeni jürisi ve yeni yarışmacılarıyla fırtına gibi esen moda yarışma programı format değişikliğine giderek erkek yarışmacılarada yer vermeye başladı. Bu radikal değişim programın gidişatını ne şekilde etkikeyecek göreceğiz. Bu Tarz Benim erkek yarışmacılarından dikkat çeken isimlerden birisi Savaş Kıran oldu. Bu Tarz Benim Savaş Kıran kimdir, boyu, yaşı, kilosu, burcu, evli mi gibi bir çok soruya yazımızda cevap bulacaksınız.

    Bu Tarz Benim Savaş Kıran yakışıklılığı ile genç kızların takibe aldığı isimlerin başında geliyor.
    Savaş Kıran biyografisi hakkında geniş bilgileri sunalım. Savaş Kıran 1988 doğumlu, Çanakkale'de doğan yakışıklı yarışmacı Akrep burcu. Yüzme antenörlüğü yapan Savaş, İstanbulda yaşamını sürdürmekte. Savaş Kıran 1.88 boyunda ve 79 kilo ağırlığında. Yüzme antrenörlüğünün yanı sıra, mankenlik ve oyunculukta yapmaktadır.

    Bildiğiniz üzere Bu Tarz Benim artık çiftler halinde yarışmacılara yer veriyor. Savaş Kıran'ın çifti Nil Anka'dır. Bu ikili başarılı tarzları ve yetenekleri ile jürinin ve izleyicilerin ilgisini çekmeyi başaran yarışmacılardan oldu.
    Yazımızın devamında Savaş Kıran fotoğrafları bulabilirsiniz.

    Bu Tarz Benim Savaş Kıran Nereli? -> Çanakkale
    Bu Tarz Benim Savaş Kıran Burcu Ne? -> Akrep
    Bu Tarz Benim Savaş Kıran Kaç Yaşında? -> 27
    Bu Tarz Benim Savaş Kıran Kaç Kilo -> 79
    Bu Tarz Benim Savaş Kıran Ne iş Yapıyor -> Yüzme Antrenörü, Modellik ve Oyunculukta yapmakta
    Twitter adresi -> https://twitter.com/savaskran 
    Instagram adresi -> http://instagram.com/savaskiran

    Savaş Kıran Fotoğrafları

    Etiketler: Bu Tarz Benim Savaş Kıran Kimdir, Bu Tarz Benim Savaş Kıran Boyu Kaç, Kaç Yaşında, Burcu Ne, Kaç Kilo, Bu Tarz Benim Savaş Kıran Fotoğrafları, Bu Tarz Benim Savaş Kıran Facebook İnstagram ve Twiiter Hesapları, Bu Tarz Benim Savaş Kıran Ne İş Yapıyor, Savaş Kıran Evli Mi?, Savaş Kıran Biyografisi
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Savaş Kıran Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top