728x90 AdSpace

  • Latest News

    Bu Tarz Benim Kim Elendi 21 Şubat 2015 Show Tv

    Ekranların en tarz programı Bu Tarz Benim eleme gecesi geldi çattı. Show Tv ekranlarında yayınlanan ve izleyicilerin ilgiyle takip ettiği Bu Tarz Benim de bu akşam bir yarışmacı elenecek ve yarışmaya veda edecek. Bu Tarz Benim Kim Elendi sorusunun cevabını öğrenmek için bu akşam Show Tv'deki programı kaçırmayın. Jüri üyelerinin belirleyeceği elenecek isim büyük ödüle de veda edecek.

    Jüri koltuğunda Modacı Cemil İpekçi, Moda Yazarı Sibel Arna, Stil Danışmanı Umut Eker ve Manken Chloe Loughnan Ortaç'ın bulunduğu sunuculuğunu Ebru Akel'in üstlendiği Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında heyecan yine zirveye çıkacak. Yarışmacılar tarzlarıyla jürnin gözüne girmeye çalışacak ve elenmemek için büyük bir mücadele verecekler.

    Bu Tarz Benim süpriz konuklarıla geceye renk katarken Bülent Ersoy'da söylediği şarkılar ve yorularıyla yarışmacıları ve izleyenleri hem eğlendirecek hemde güldürecek. Bildiğiniz üzere Bu Tarz Benim'de artık erkek yarışmacılarda yarışıyorlar.
    Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Show Tv ekranlarında 21 Şubat 2015 gecesi saat 20:00'de başladı.

    İsmail YK ve Metin Şentürk'ün şarkılarıyla izleyenleri coşturacağı Bu Tarz Benim'in bu haftaki konsepti ise Unutulmaz Aşklar olacak.

    Bu Tarz Benim'den elenen isimler Serhat, Okan, Esra ve Tuba oldu!
    video

    Etiketler: Bu Tarz Benim Kim Elendi 21 Şubat 2015 Show Tv, Bu Tarz Benim Kim Elendi 21.02.2015, Bu Tarz Benim Kim Elendi Show Tv, Bu Tarz Benim Kim Elendi Bu Hafta Elenen Yarışmacı Kim, Bu Tarz Benim Kim Elendi Son Hafta Elenen Kim Oldu
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Bu Tarz Benim Kim Elendi 21 Şubat 2015 Show Tv Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top