728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri ve Yarışmacıları

    İşte Benim Stilim 3. sezonu ile hız kesmeden devam ediyor. Yeni sezonda da birbirinden güzel ve iddialı yarışmacılar var. Bu sezon yurt dışından bir çok yarışmacının  olması İşte Benim Stilim'e büyük renk katacak. İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarıyla hafta içi hergün TV8'de devam ediyor.

    İşte Benim Stilim yeni bölümleri ile hafta içi her gün 15:00'da tekrarı ise aynı gece 00:45'te ekrana geliyor. Eleme gecesi ile cuma 22:45'de ekrana geliyor.

    İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları

    Büşra Eyen Siray
    Cerem Gümgüz Kimdir?
    Cerem Gümgüz
    Didem Ezgi Akın Kimdir?
    Didem Ezgi Akın
    Duygu Barazi

    Elçin Kayadibi Şenel Kimdir?
    Elçin Kayadibi Şenel

    Ezgi Ünal Kimdir?
    Ezgi Ünal
    Mihriban Akgül Kimdir?
    Mihriban Akgül
    Serpil Yılmaz
    Şinal Makal Kimdir?
    Şinal Makal
    Sima Şerafetinova
    Sinem Umaş Kimdir?
    Sinem Umaş
    Tümay Tali


    Sevilen moda programı Bu Tarz Benim geçtiğimiz sezon iki kanalda birden yayınlanmaya başlayınca tartışmalara sebep oldu. Hatta işin içine mahkeme bile girdi. Bu tartışmalara ve kafa karışıklıklarına son vermek amacıyla TV8 radikal bir adım atarak yarışmanın ismini İşte Benim Stilim olarak değiştirdi.  TV8'in sevilen programı bundan böyle İşte Benim Stilim ismi ile ekrana gelecek.

    İşte Benim Stilim TV8 Jüri Üyeleri


    Sadece ismi değişen programda diğer herşey aynen  devam edecek. Programın fenomen haline gelen jüri üyeleri Nur Yerlitaş (Nurella), İvana Sert ve Kenan Doğulu İşte Benim Stilim'le kaldıkları yerden devam edecek. Uğurkan Erez ise yarışmacıları jürinin önüne çıkmadan önce motive etmeye devam edecek.


    İşte Benim Stilim Sunucusu Kim?


    Bu Tarz Benim yarışmasında iki sezon sunuculuk yapan Öykü Serter İşte Benim Stilim'de de sunuculuk yapmaya devam ediyor. Deneyimli sunucunun yarışmanın yeni ismine kısa sürede uyum sağlayacağına şüphe yok.

    İşte Benim Stilim 2. Sezon Yarışmacıları

    İlbige Uzun, Zeynep Öztürk, Emel Özkızıltaş, Nazlı Hamarat, Çiğdem Çelik, Amila Kuruoğlu, Nazlı Kayaaslan, Melisa Şahin, Özden Cerrahoğlu, Gökçe Markal, Gülşah Yanaş, Melisa Çeliker, Gülay Hançer, Nihal Candan, Maria Surina, Gülnihal Candan.

    İşte Benim Stilim TV8, İşte Benim Stilim TV8 Jürisi, İşte Benim Stilim 2015, İşte Benim Stilim Yeni Sezon, İşte Benim Stilim Yarışmacıları, İşte Benim Stilim Tv8 Yarışmacıları, İşte Benim Stilim 2015 Yarışmacıları, İşte Benim Stilim Ne Zaman, İşte Benim Stilim Hangi Kanalda? İşte Benim Stilim Nur Yerlitaş, İşte Benim Stilim Öykü Serter, İşte Benim Stilim İvana Sert, İşte Benim Stilim Kenan Doğulu, İşte Benim Stilimdeki Kızlar, İşte Benim Stilim Mankenleri,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri ve Yarışmacıları Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top