728x90 AdSpace

  • Latest News

    Beni Affet Oyuncuları (Oyuncu Kadrosu)

    Star TV'nin sevilen günlük dizisi Beni Affet aralıksız devam ediyor. Çekimleri Ankara'da yapılan Beni Affet dizisi şimdiden 700 bölümü geçti. Gündüz kuşağının en çok izlenen dizilerinden biri olan Beni Affet daha uzun süre ekranlara renk katacağa benziyor. Dizinin başrollerinde Şeyma Korkmaz, Gaye Turgut ve Murat Danacı gibi genç isimler yer alıyor.

    Türkiye'nin en uzun dizisi olan Bizim Evin Halleri 1680 bölümle rekoru elinde bulunduruyor.

    Beni Affet Oyuncuları ve Gerçek İsimleri


    Şeyma Korkmaz - Feride
    Gaye Turgut - Bahar
    Gamze İğdiroğlu - Eylül
    Murat Danacı - Cüneyt
    Mert Altınışık - Kemal
    Özgün Çoban - Tunç
    Nusret Şenay - Osman
    Ulviye Karaca - Zühre
    Elif Şanlı - Handan
    Ceren Yalazoğlu - Kader
    Zeynep Yasa - Yıldız
    Ötüken Hürmüzlü - Ferman
    Zeynep Aytek - Nazire
    Kerem Poyraz Kayaalp - Berat
    İlkay Kayku Atalay - Sevgi
    Okan Şenozan - Şahin
    Cüneyt Mete - Cesur

     Beni Affet Dizisi Konusu Ne?


    Ankara'nın zengin ailelerinden olan Kozan ailesi aslen Kayserili'dir. Ailenin reis Osman Kozan disiplinli ve sert bir adamdır. İş hayatında asla taviz vermeyen Osman bu tarzını evde de sergileyince ailesi huzursuzluktan kurtulmaz. Karısı ve çocuklarına karşı sergilediği bu tutum yüzünde herkesin mutsuz olmasına sebep olur.

    Beni Affet Oyuncuları, Beni Affet Oyuncularının İsimleri, Beni Affet Oyuncularının Gerçek Adları, Beni Affet Oyuncu Kadrosu, Beni Affet Kadrosu, Beni Affet Dizisi Oyuncuları, Beni Affetteki Oyuncular, Beni Affet Star TV, Beni Affet Feride, Beni Affet Cüneyt, Beni Affet Bahar,  Beni Affet Nerede Çekiliyor? Beni Affet Konsu, Beni Affet Ankara,
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Beni Affet Oyuncuları (Oyuncu Kadrosu) Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top